Memiliki sekurang-kurangnya Peringkat Sekolah Rendah/Menengah/SPM/”O”, Sijil Ikhtisas, Diploma, Diploma Lanjutan/Tinggi/Ijazah, mana-mana bidang.
Sekurang-kurangnya 1 tahun pengalaman bekerja dalam bidang berkaitan diperlukan untuk jawatan ini.
Sebaik-baiknya Bukan Eksekutif yang pakar dalam Sokongan Perkeranian/Pentadbiran atau yang setaraf dengannya.
Tanggungjawab
Melaksanakan pemfailan, penyelarasan dokumen untuk ditandatangani, menghantar dan mengambil dokumen dari jabatan lain setiap hari.
Mengemas kini bank in & jualan semua kedai dan e-mel kepada Kewangansetiap minggu.
Edarkan dan kumpulkan laporan IA SOC, TBE / rompakan kepada Pentadbir Stor mengikut dua minggu.
Menyediakan Kalendar Aktiviti Bulanan (MAC) OM, peruntukan SOM OM FM semua wilayah, Laporan Perolehan Kakitangan untuk Sumber Manusia, ringkasan untuk Penjejakan Insentif SM & FM, ringkasan untuk Tuntutan Peribadi, Kalendar Aktiviti Bulanan untuk RO mengikut asas bulanan.
Menyusun Senarai Semak Orientasi Stor; menyusun, menyemak dan menyerahkan Tuntutan Stor kepada Kewangan; menyusun, menyemak dan menyerahkan Tuntutan Peribadi kepada Kewangan mengikut setiap bulan.
Mengemas kini Carta Peruntukan Kedai Baharu dan Penyenaraian RO kepada Pentadbir Kedai.
Mengemas kini Senarai Induk Kedai.
Mengendalikan dan menjejaki mystery shopper campaign item.
Menerima item alat tulis dan menyimpan item pembelian dan mengedarkan kepada SM/FM/OM (iaitu kipas, jalur data, toner Samsung, Kertas A4).
Menyediakan dan menyusun penilaian kakitangan, Jualan Stor dan Insentif Untung, belanjawan tahunan mengikut asas tahunan.
Menjalankan tugas ad-hoc lain apabila perlu.
Manfaat
Manfaat perubatan
Parking
Kad diskaun kakitangan
Kepada calon yang berkelayakan dan berminat: MOHON SEKARANG.